Friday, 29 April 2011

i did 4 u . . .

video


(28/4/2011) ak sendiri x paham . . .

pd tarikh ari nie sepatutnyer menjadi a biggest day for me. . . but unfortunately ianya lain drpd ape yg ak jangkakan. . . dye lain. . . sgt2. . . i dunno if dye perasan kerw x perangai ak mood ak x seperti b4 nie yg selalu dye tnye khabar time kteowg berjauhan. . . . ak rasa cam somethin different jerw sejak berbulan-bulan lamanya dye 'jauh' di sana. . . even first impression ak time first time jmpe after a long time x jmpe akx smile camner ak smile n epy giler babeng time dye call ak time ak kt poli dluw. . .b4 nie ak de mimpi bout dye. . guess what??  ak mimpi dye da alek then dye acek hang out jerw ngn membe2 dye. . . n ak tercongok je kt umah cam tunggul. . .wtf! . .  hahaha. . .  but who cares mimpi jerw kot. . . 


          nie bukan diri ak. . . ak text ngn dye nk xnk jerw. . . ak taw dye x taw npe ak camnie. but ak x taw cmner nk explain kt dye. . . ak nk perasaan ak kt ye cam dluw always membara2 . .  .teruja dlm setiap perkara. .  . npe dye alek ak moody jerw?? kesian kat dye. . . dye xtaw ape2. . .i lurve him. . . . 

Tuesday, 26 April 2011

cte lme..... (ape pown x bley)

Assalamualaikum….
          Malam nie ak merasakan seperti satu malam yang penuh dengan kesepian di hati ini. Mengapa rasa yang tidak senang ini membelenggu diri ak. Adakah disebabkan ak keseorangan tanpa peneman disisi?? Ak tidak merasakan itu sebabnya kerna pada hari2 yang lain ak ada jugak keseorangan seperti sekarang tetapi tidaklah sesedih sekarang ini. Ak sendiri tidak pasti kenapa perlu wujud perasaan hiba di sudut hatiku ini. Peperiksaan akhir untuk sem nie sudah menghampiri ak.tetapi disebabkan perasaan x pasti ini terbit ak terasa terganggu untuk mengulangkaji pelajaran. Ak seperti ingin menjerit tetapi x bisa. Ak seperti ingin berlari sejauh pandangan mata tetapi terbatas. Ak seperti ingin menangis hingga hilangnya perasaan bodoh ini pergi tetapi ak x mampu. Ia akan tetap menyapa ak selalu. Tetapi jauh disudut hati ak, ak sedang menantikan sesuatu yang ak pernah miliki sebelum ini. Yang amat ak dambakan sebelum ini. Yang selalu ak angankan untuk dimiliki. Setelah ak peroleh ia, ak jaga ianya sebaik-baik yang boleh ibarat menyemai bunga di taman. Ak siram ia hari-hari tanpa jemu. Ak beri baja agar tumbuh dengan sihatnya. Dan ak buang jauh sejauh yang boleh serangga yang datang untuk merosakkannya. Ini disebabkan ak telah memilih untuk membela bunga dan bukannya serangga. Tapi, kenapa tiba2 dye pergi meninggalkan ak setelah ak diberi penjagaan yang x pernah ak miliki sebelum ini. Yang x pernah ak suka seperti ini. Yang x pernah ak prihatin seperti ini. Yang x pernah ak sayang seperti ini. Yang x pernah ak cinta seperti ini. Dan yang x pernah ak rindu serindu rindunya seperti ini. Ak x boleh nak sambung menaip lagi………………………….

Saturday, 9 April 2011

Diddy - Dirty Money - Coming Home ft. Skylar Grey



just sitting at my hall. . . and keep waiting 4 you. . . to come and hug me tightly. . .to kiss me. . . and to take care of me like before. . . .my bb boyy. . . . <3

Thursday, 7 April 2011

balik study week kt umah~

hey...assalamualaikum. . .
start kuar dari pagar poli ak dan rakan2 tlah disambar oleh pkcik teksi utk ke terminal seremban. . . da sampai seremban ak nek bus trans. . . then smpai la ak di bumi melaka bersejarah nie. . then tempat utama yg ak tuju of course la ladies..hehehe...then ak g beli alas pewut kt bakery. . after dat ak pown tggu bus tai lai dgn penuh kesabaran di aty.sesudah  nmpk bus ak pown tidak membiarkan masa berjalan begitu sahaja,hahaha..g la naik tggu apo agi.then time nga tnggu semua owg naik ade sowank mkcik nie..punyer terharu ak nengok.guess wat? huhuhu...ak  taw la pkcik yg kt luar bus kteowg tu balak mkcik or hubby dye or kakashi golap dye but dowank sesangat la luving couple. . . perghh. . .  jelez ak nengokkan.ciap tata2 ag tu sampai la batang idung bus x kelihatan ag ..kowank penah???huhuhu..after dat,bus singgah jap kt ocean,ataupun nme saintifiknyer 'jogjakarta malacca'. . . bus da nk gerak da mte ak tbe2 terpahat kt sowank uncle nie..agak pelik la ak nengokkan,mne x nyer syok bebeno mika bercakap siap ngan tgn menjadi peranan skali ckp sowank2 upenyer..huhuhu..dunia2. . .then ak pown meneruskan perjalanan sehingga la smpai di paya rumput iaitu tempat tinggal ak.. time ktdlm bus mengantuk tok sah ckp teramat2 la ngantok sekali.. tetapi malangyer mata x membenarkan ak tido sebab ade lens. . . .then smpai jerw ak kt umah, ak lepak jap kt depan umah mak uda ak dlu smpai  la ke maghrib. . . huhuhuhu. . .then i'm being alone 4 a long day at home. . .without him by my side. . .

Saturday, 2 April 2011

where is he. . . ? ? ?



dikehenginan malam,
termenungku berseorang
tak lena mata dipejam
terdengar suara terngiang
suara merdu yg di sayang
bagai kau didepan mata
ku capai tapi tak kena
sukarnya memendam rasa
ingin ku luahkan kata

bila rindu,terkenang mu sayang terasa sayu
syahdunya jiwaku bila malam,makin kelam
jauh terbang diriku melayang
aku rindu,sentuhan mu ku rasa sayu
inginkan jiwamu selubungi,jiwa ini,bawa ku dlm pelangi
melepasi segala hati ini. . . . .